tirsdag 8. desember 2009

Patrulje - hele runden!

Søndag var jeg og Tira med på patruljetrening ved Setraveien. Vi var med Aage og Indy, Hilde og Nemi og Stine og Gina. Gry gikk først en runde i skogen og hivd ut 6 gjenstander.
Dette var første gangen jeg og Tira skulle gå hele runden, så vi var veldig spent. Tira var veldig på hugget fra første stund. Jobbet veldig bra. Vi måtte gå et stykke før ho fant første gjenstanden, så vi gikk nok forbi noen på veien dit. Ho slo ut et par plasser tidligere, men var ikke tydlig nok. I løpet av runden fant vi tre gjenstander. Dette er jeg veldig fornøyd med. Vi gikk i en time, så Tira var skikkelig sliten etterpå. Men ho syns det er kjempeartig. Jobber veldig bra og er høyt oppe. Veldig motivert hele veien.
Stine og Gina vant med fire funn. Aage og Indy fant like mange som meg og Tira, tre gjenstander.
Neste steg for meg og Tira nå er å gå tilbake til momenttrening. Ho er litt dårlig i apporteringen i patruljen. Kommer ikke rett inn til meg med gjenstanden. Trenger også mer erfaring, begge to.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar