søndag 24. januar 2010

Snørekjøring

I dag var jeg og Tira i Østmarka. Vi snørekjørte. Iallefall deler av turen :) Vi startet ganske rolig for å varme opp litt. Så kom det en weimaraner som trakk eieren sin i stor fart. Dette skulle ikke Tira ha noe av, så ho hengte seg på. Da ble det fart da!!! Men så ble Tira litt lei, så ho roet ned tempoet litt. Jeg måtte hele tida hjelpe til selv, men det syns jeg er greit. Hver gang ho trakk forsterket jeg adferden hennes med ros. Det var egentlig det eneste jeg hadde, og det fungerte ganske bra.
På videoen jeg legger ut var det ikke store fresen. Tror ikke Tira likte at jeg filmet henne... Men utrolig kule sokker ho har fått seg, ikke sant? ;)
Vi var ute i 2 timer. Det siste kvarteret ble det bare rolig tur ned igjen til bilen. Da var vi begge fornøyde og Tira fikk løpe fritt ved siden av meg. Roe ned før vi var ferdige med turen.
Blir nok en tur til snart. Dette var gøy :))))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar