onsdag 4. mars 2009

Utgangsstilling pr 4. mars 09

Vi har dessverre ikke fått trent så veldig mye den siste uka pga sykdom. Jeg har vært skikkelig forkjølet, men er på bedringens vei nå. Så da blir det masse trening :)

Vi har begynt å trene på at Tira skal flytte seg etter meg i utgangsstillingen uten å flytte på frambeina. Tira skal være nede i sitt hele tida, bare lette litt på rumpa for å komme rundt. Jeg kan gå et skritt fram, tilbake eller rundt.
Det er ikke mye nyttig i dette, men det er aktivisering og kjempekult å se på :)

Vi var på treningsgruppen til Din Beste Venn på Sesam Stasjon (Lørenskog) på tirsdag. Der begynte vi å trene på dette. Treningen var veldig bra, og nesten uten lyd. Vi har fått stor framgang i treningen for å unngå stress i treningssituasjon. Veldig fornøyd :)

Grunnferdigheter ho må kunne får å få til dette er:
  • Sitt
  • Rygge
  • Kontakt
Disse ferdighetene må være på plass før en trener på dette.

Skal ha stor framgang iløpet av ei uke. Jeg har aldri trent på dette før, så jeg vet ikke hvor fort Tira tar det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar