søndag 14. juni 2009

Fisking i Grimstjønna

I dag var jeg, Tira og pappa på fisketur. Vi var i et vann som heter Grimstjønna, som ligger i Hovinsmarka. Vi fikk to ganske så fine fisker :) Brente bål, grilla pølse og kokte kaffe. Gjorde veldig godt med en skogstur.
Tira var rimlig hyper, og hadde mest lyst til å løpe rundt. Dessverre er det båndtvang, så ho ble bindt i et tre. Laget en løpestreng av langlina, så ho fikk et bra område å bevege seg på. Uansett så kom det veldig mye lyd av ho. Ikke noe gøy å være bindt fast til et tre. Så nå må jeg trene mer på det. Ho må lære seg å slappe av når jeg bestemmer at nå er det på tide med en pause. Blir et av mine satsningsområder framover.

Vi tok to apportrunder med vannapporten vår også. Ikke i vann da. Så langt har vi ikke kommet ennå :) Jeg fikk Tira i sitt og bli, gikk litt inn i skogen og kastet bukken så langt jeg klarte. Sendte Tira ut for å hente. Alt var perfekt. Stor fart, kastet seg over bukken og perfekt avlevering :) Flink hund ja??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar